Sunday, December 13, 2009

Go jane siparişim geldi!



30 dolar Shipping vermiştim de içime oturmuştu
ya hani:) İşte o çizmeler geldi.Siparişi verdikten 5 gün sonra "kargoya verdik" diye mail attılar, o mailden tam bir hafta sonra da paket elime ulaştı. Renk olarak sitedeki fotoğraftakiyle aynı geldi, o konuda bir sorun yaşamadım. 36 - 36,5 giyen biri olarak 6,5 numara söyledim, ucu ucuna oldu, kalın çoraplarla giyemem muhtemelen. Çok kaliteli değil tabii ki, ama sırf sezon trendi diye alınan ve 7-8 kere giyilen ayakkabılar için düşünülebilir bir site bence.Bu çizmeleri de günlük giymeyeceğim, kafamdaki bir kaç kombinde kullanmak üzere aldım. Bunun dışında şöyle bir eleştirim daha olacak, ben normalde boyuma posuma göre kalın bacaklı biriyimdir. Hayatımda hiçbir çizme bol gelmediği gibi, dar geldiği için alamadığım modeller dahi olmuştur. Ancak bu çizmeler bana bile üstelik pijamamın paçalarını içine teptiğim halde epeyce bol. Çok ince bacaklı arkadaşları baştan uyarayım. Shipping dışında fiyatlar çok uygun, bu çizmeler 18 dolardı mesela, birden fazla model sipariş edildiğinde ya da bir kaç arkadaş beraber alışveriş yapıldığında shipping hiiiç koymaz diye düşünüyorum.

No comments:

Post a Comment