Monday, December 7, 2009

Konuk yazardan postumuz var!!!!!!!!

Selcen-Lasoledad yoğun ısrarlarıma (!) dayanamayarak cherryculture alışverişleri ile ilgili bir post hazırladı.Kendisine çok teşekkür ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz:) Bu blogda paylaşım yapmak isteyen tüm arkadaşlara mail hesabımız sonuna kadar açıktır, her zaman bekleriz:)


Makyaj malzemesi isteme olayları hiç bitmez bende…hele ki renkleri gördüğüm zaman internette sayfalara bakarım da bakarım…işte nyx ve milani ile bu sayede tanıştım.

Nyx her zaman uygun fiyatı ve kalitesi ile kendinden bahsettiriyordu çeşitli blog ve de vloglarda.ben de uygun alınabilecek yer olarak cherry culture’ı buldum ve de başladım hangisini alsam demelere…






















































İlk olarak sahara,morocco,marrakesh,blondie ve de iced mocha’yı aldım.ilk gördüğümde tepkim” bu ne ya küçücük bunlar!” demek oldu yurdum malı farların daha büyük paketlerde olduğunu düşününce :) ancak saharayı neredeyse 6 ay hergün kullanıpta hala bitmediğini görünce her zaman önemli olanın ambalaj olmadığını anladım.hele de renklendirmesi ve sürüşü çok iyi olunca nyx’leri çok sevdim...

ve daha sonra da yeni renklerinden kiss in casablanca,skintight,peach bronze’u aldım.nyx’lerla ilgili size tek tavsiyem mutlaka internette yapılan deneme fotoğraflarına bakmanızdır.bazen görünen ile sürülen renk arasında fark olabiliyor mesela morocco öyle bir far;koyu mavi gözüküyor ama sürdüğünüzde mor olduğunu fark ediyorsunuz,peach bronze da hiç adı gibi şeftalimsi bir bronze değil safi bir altınımsı renk…


































Gelelim milani luminous allık’a…bu allığın nars orgasm muadili olduğunu duymayan kalmamıştır herhalde,açıkçası benim nars orgasm ile bir haşır neşirliğim olmadı o nedenle o konu hakkında yorum yapamıyacağım ancak bu allığın rengi ve sürümü hakkında yorum yapmam gerekirse renk süper ama çok açık renk tenli değilseniz sürmek için bayağ bi çabalamanız gerekebilir.ben buğday rengi tene sahip olmama rağmen birkaç kez üstünden geçmem gerekiyor.nyx’in allıklarında ise hiç böyle bir sorun yok sürümü gayet kolay tek geçişte bile yeterli diyebilirsiniz,ancak ondada ışıltı yok ben biraz ışıltılı allık delisi olduğum için üstünden mutlaka aydınlatıcı geçiyorum yada çok az terracota allık sürüyorum.





































Nyx round lip glosslara gelirsekte benim tecrübem iki adetten ibarettir.biri natural diğeri ise peach.natural benim olmazsa olmazım oldu çok doğal ve güzel bir renk ama peach için aynı şeyi söyleyemicem çünkü ne şeftali rengi ne de renk vermesi iyi.bir de işin içine ufacık da olsa simler girince o lip gloss benden uzak olsun :)

İşte böyle.eğer sizde nyx veya milani almayı düşünürseniz cherry culture bu konuda güvenilir fakat kargo ücreti biraz fazla olabiliyor,kargo arkadaşı bu konu da sizi karlı çıkarabilir :)

No comments:

Post a Comment