Thursday, December 3, 2009

Yeşil göz makyajı / Aşk-ı Memnu bitsin artık!

Aşk-ı Memnu'yu izlerken o kadar sıkılıyorum, o kadar sıkılıyorum ki.. Bölümün bir başını, bir sonunu seyretsek kafi, bölüm boyu hiçbirşey olmuyor dizide. "E niye izliyosun madem?" diyeceksiniz.. Bir Bulut Olsam'ın başlamasını bekliyorum da ondan.. Önceden ne güzel salsa kursum vardı bu saatlerde, geçen hafta bitti kurs, kaldık Behlül şebeleği ile baş başa..Sıkıntıdan bir yandan diziyi dinlerken, bir yandan da makyaj malzemelerimle oynadım. Sonuç tek göze mor tek göze yeşil birer makyaj örneği.. Mor olan o kadar iğrenç oldu ki fotoğrafını çekmedim bile. Yeşil olan aşağıda, buyrun:



Göz kapağımda 3 farklı farı karıştırdım ve ortaya çıkan rengi çok sevdim. Tam bu tonda bir yeşili Bourjois'ta görmüştüm, alayım bari onu!



Pastelin artık bayatladığı için serteleşen sürmesini tüm göz kapağıma yayarak başladım makyaja. Ben o sürmeyi çok çok severdim, her gün onu sürerdim , çok kolay uygulanır hiç akma falan da yapmazdı, ancak gramajı o kadar çok ki zamanında bitiremedim, 3 seneden fazladır çantamda ve artık akma zamanı gelmiş sanırım. Fotoğrafki rimelden de artık memnun değilim, yaklaşık 2 aydır kullandığım Maybelline Great Lashes Blackest Black, çok sönük bir rimel, bu tarz iddialı renklerde takma kirpik izlenimi veren kat kat rimellenmiş dolgun kirpikleri seviyorum.

No comments:

Post a Comment